Jeg fik ikke tid til at gøre noget ved det over weekenden (den ældste havde fødselsdag, og vi havde huset fyldt med gæster), og da jeg havde en elektriker på besøg til at kigge på det i formiddags viste det sig, at han heldigvis kunne lave en midlertidig løsning med et stik og en forlængerledning på cirka tre minutter, og så er jeg egentlig ok tilfreds med ikke at have brugt et par timer på at rode rundt med at køre efter dimser og sætte det hele sammen :)
Det viste sig i øvrigt, at vi havde en samling et sted mellem vaskemaskinen og eltavlen, der var brændt sammen, så vaskemaskinen var uskyldig!


Min ledningekasse har mest IT-relaterede ting. Scart-kabler og gamle usb-ledninger og den slags. Strømstik køber jeg mere til en bestemt lejlighed. Så skal det være fordi jeg har haft planer om at samle noget engang, og så har jeg glemt alt om det, og så er det ikke endt i en kasse men ligger i stedet “klar til at blive brugt” et sted, jeg ikke har kigget i halvandet år.
Jeg har også det problem, at da vi flyttede i hus, fik jeg et værksted, og jeg har aldrig fået lavet et ordentlig system for, hvor noget er derude. Jeg ville ELSKE en masse små skuffer, hvor hver ting kunne have sin plads, og så kunne der komme en lille label på skuffen og sådan. I praksis er det et rum hvor der er mulighed for at finde hvad som helst over alt. Sådan noget hvor man TROR, man engang har købt en dims, så man kan jo gå ud i værkstedet og se, om det ligger på bordet under tre lag af andre ting.